Sari la conținut

Probleme geamuri rulote fabricate intre 1998 si 2005


Probleme geamuri rulote fabricate intre 1998 si 2005, este un subiect la care doresc sa fac referire in urma unei „discutii” avute pe Whatsapp cu un posesor de rulota. Persoana respectiva a descoperit in lista de geamuri din blog o dimensiune de care era interesat si prin trimiterea imaginii cu geamul, a inteles ceva absolut gresit referitor la geamul prezentat.

Pentru a se intelege in mare masura de multi rulotisti care probabil vor ajunge sa achizitioneze un geam rulota, am decis sa scriu acest articol, care consider ca intereseaza pe mai multi posesori de rulote, prin a explica cateva aspecte legate de unele probleme aparute prin dezlipirea foliilor de plastic la cateva geamuri de rulote.
geam rulota dezlipit

Unele dintre geamurile unor rulote si autorulote produse in perioada 1998 si 2005 se pot desprinde. Prin urmare, producatorul de geamuri acrilice Polyplastic, a oferit proprietarilor de rulote posibilitatea de a rezolva astfel de probleme, informand posesorii de rulote si autorulote ai marcilor Burstner, Hobby, Eifelland, Knaus, LMC, Tabbert, TEC și Wilk, construite in perioada 1998 pana in iulie 2005, ca pot avea geamurile verificate si reparate gratuit.

Probleme geamuri rulote fabricate intre 1998 si 2005

Dupa cum probabil se cunoaste, geamurile de rulota sunt duble, fiind compuse dintr-o folie interioara si una exterioara din plastic si care sunt lipite impreuna de-a lungul marginii. Stratul adeziv prin care se face lipirea, este sensibil la radiatiile UV si este protejat impotriva acestora de un strat de vopsea, care se aplica ca si contur de-a lungul marginii ferestrelor. Numai ca, s-a constatat ca vopseaua folosita la o serie de ferestre nu a fost suficient de rezistenta la UV. Ca rezultat, stratul adeziv a fost atacat si dezlipit de radiatiile UV.

Pentru a fi in siguranta si a nu crea probleme in trafic, cei de la Polyplastic au verificat geamurile la cei care au facut sesizari ca au probleme si au rezolvat prin montarea unor suruburi special proiectate in acest scop, fixate in zonele celor 4 colturi si mascate cu capacele de plastic. Toate aceste operatiuni au fost realizate gratuit, astfel, proprietari de rulote si autorulote nu au fost nevoiti sa achite vreo suma.
Iata 2 geamuri pe care le detin si in care se observa unul reparat si un altul standard, cu imagini fata/spate.
Probleme geamuri rulote fabricate 2004 si 2005 Probleme geamuri rulote


Concluzie

Sper ca sunt si vor fi persoane care detin rulote si doresc sa achizitioneze un geam rulota si aceste aspecte este bine sa fie stiute. Chiar daca unii pot fi pretentiosi, pe buna dreptate, personal, m-am simtit cumva deranjat de faptul in acea discutie la care am facut trimitere la inceputul acestui articol, persoana respectiva a inteles cumva ca am facut de asa natura sa pun suruburi la geamul respectiv. Nici vorba! Acele suruburi au fost montate ca urmare a cauzelor afisate in articol.

Daca se observa o rulota echipata cu astfel de geamuri cu suruburi de fixare in colturi, sa se inteleaga ca acestea sunt montate oficial si nu de un amator, sau mai stiu eu cine. Trebuie sa afle multi dintre cei care „rasfoiesc” acest blog, ca, asa cum am mai scris prin alte postari, nu imi place sa pacalesc si sa insel, mai ales ca sunt o persoana transparenta si care sare in ajutorul celui care cere un sfat, o informatie, dedicate rulote.
Probleme geamuri rulote
Daca consideri interesant acest articol, te astept cu un like pentru pagina de Facebook si distribuie prietenilor pentru a afla despre acest subiect.


Distribuie prietenilor

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.