Rulota in balans

O rulota care intra intr-un balans in timpul tractarii de catre un vehicul, nu reprezinta un lucru pe care sa nu-l iei in seama si pe care sa-l neglijezi.

In acest articol, incerc sa evidentiez pe larg diferitele cauze care pot duce la aparitia balansului si cateva  posibile solutii de rezolvare.
Din punctul meu de vedere, poate si datorita experientei avute cu o rulota in spate, pot scrie cateva aspecte intalnite de-a lungul miilor de kilometri parcursi, care duc la acest balans nedorit de catre nimeni:
– viteza prea mare;
– amplasare incorecta a bagajelor;
– presiunea in anvelope;
– turbulente aer in trafic.

Si acum sa le i-au pe rand.
Viteza prea mare, am trecut ca si prima cauza, deoarece majoritatea celor pe care i-am cunoscut si fiind alaturi de ei in masina (citeste articolul Rulota comanda), au tendinta de a alerga, neglijand faptul ca o rulota la o viteza de peste 90 km/ora, datorita frecarii cu aerul, isi poate schimba mersul, iar o manevra brusca poate determina imediat un balans pe care nu cred ca-l mai poate redresa vreodata.
Urmarile nu cred ca trebuie discutate.

Amplasare incorecta a bagajelor, este iar un factor extrem, extrem de important.
Nu mai reiau cele intamplate in vara acestui an 2016 cu deplasarea unei rulote, ci te invit sa citesti articolul din forum, intitulat Neglijenta poate avea urmari grave si cu siguranta iti vei crea o concluzie.

Presiunea in anvelope, necorespunzatoare, poate avea  un efect negativ asupra comportamentului in tractarea rulotei si chiar al masinii.
Presiunea mica la anvelope poate duce chiar la situatii periculoase, deoarece pe langa reducerea aderentei la drum, poate realiza o distanta mai mare de franare iar cele umflate prea mult, se pot supraincalzi si chiar provoca o explozie. Astfel, rulota isi va schimba directia de mers, iar ce poate urma….. nu comentez!

Turbulente aer in trafic l-am lasat ultimul, dar dupa parerea mea trebuie luat in calcul mai ales cand deplasarea se face pe autostrazi.
In permanenta exista tendinta de absortie de catre un vehicul mare, care incearca si reuseste o depasire,  acest lucru simtindu-se imediat.
Solutia de a nu fi atras de catre un camion, sau de un autocar, atunci cand acestia efectueaza depasirea, este de a te afla cat mai mult posibil pe banda din dreapta.
Din experienta scriu ca senzatia aceasta de “atractie” o intalnesc mai mereu, iar volanul simte stransoarea mainilor mele.

Toate aceste aspecte si bineinteles majoritatea articolelor pe care le-am postat si pe care le voi mai posta in acest blog, nu doresc decat sa faca de asa natura sa inteleaga fiecare ca o mai buna cunoastere a lor, va duce catre mai putine evenimente neplacute ce pot apare in momentul unei deplasari cu rulota.

Nu doresc ca tot ce aflu si descopar de-a lungul timpului despre tot ce inseamna “rulota“, sa pastrez doar pentru mine si sa nu impartasesc si altora! Gresesc cumva?

Drumuri bune tuturor si fara evenimente neplacute!

balans-rulota
Urmareste si videoclipul si realizeaza care sunt efectele si urmarile unei rulote care intra intr-un balans.

[:en]O rulota care intra intr-un balans in timpul tractarii de catre un vehicul, nu reprezinta un lucru pe care sa nu-l iei in seama si pe care sa-l neglijezi.

In acest articol, incerc sa evidentiez pe larg diferitele cauze care pot duce la aparitia balansului si cateva  posibile solutii de rezolvare.
Din punctul meu de vedere, poate si datorita experientei avute cu o rulota in spate ironic, pot scrie cateva aspecte intalnite de-a lungul miilor de kilometri parcursi, care duc la acest balans nedorit de catre nimeni:
– viteza prea mare;
– amplasare incorecta a bagajelor;
– presiunea in anvelope;
– turbulente aer in trafic.

Si acum sa le i-au pe rand.
Viteza prea mare, am trecut ca si prima cauza, deoarece majoritatea celor pe care i-am cunoscut si fiind alaturi de ei in masina (citeste articolul Rulota comanda), au tendinta de a alerga, neglijand faptul ca o rulota la o viteza de peste 90 km/ora, datorita frecarii cu aerul, isi poate schimba mersul, iar o manevra brusca poate determina imediat un balans pe care nu cred ca-l mai poate redresa vreodata.
Urmarile nu cred ca trebuie discutate.

Amplasare incorecta a bagajelor, este iar un factor extrem, extrem de important.
Nu mai reiau cele intamplate in vara acestui an 2016 cu deplasarea unei rulote, ci te invit sa citesti articolul din forum, intitulat Neglijenta poate avea urmari grave si cu siguranta iti vei crea o concluzie.

Presiunea in anvelope, necorespunzatoare, poate avea  un efect negativ asupra comportamentului in tractarea rulotei si chiar al masinii.
Presiunea mica la anvelope poate duce chiar la situatii periculoase, deoarece pe langa reducerea aderentei la drum, poate realiza o distanta mai mare de franare iar cele umflate prea mult, se pot supraincalzi si chiar provoca o explozie. Astfel, rulota isi va schimba directia de mers, iar ce poate urma….. nu comentez!

Turbulente aer in trafic l-am lasat ultimul, dar dupa parerea mea trebuie luat in calcul mai ales cand deplasarea se face pe autostrazi.
In permanenta exista tendinta de absortie de catre un vehicul mare, care incearca si reuseste o depasire,  acest lucru simtindu-se imediat.
Solutia de a nu fi atras de catre un camion, sau de un autocar, atunci cand acestia efectueaza depasirea, este de a te afla cat mai mult posibil pe banda din dreapta.
Din experienta scriu ca senzatia aceasta de “atractie” o intalnesc mai mereu, iar volanul simte stransoarea mainilor mele.

Toate aceste aspecte si bineinteles majoritatea articolelor pe care le-am postat si pe care le voi mai posta in acest blog, nu doresc decat sa faca de asa natura sa inteleaga fiecare ca o mai buna cunoastere a lor, va duce catre mai putine evenimente neplacute ce pot apare in momentul unei deplasari cu rulota.

Nu doresc ca tot ce aflu si descopar de-a lungul timpului despre tot ce inseamna “rulota“, sa pastrez doar pentru mine si sa nu impartasesc si altora! Gresesc cumva?

Drumuri bune tuturor si fara evenimente neplacute!

balans-rulota
Urmareste si videoclipul si realizeaza care sunt efectele si urmarile unei rulote care intra intr-un balans.

[:de]O rulota care intra intr-un balans in timpul tractarii de catre un vehicul, nu reprezinta un lucru pe care sa nu-l iei in seama si pe care sa-l neglijezi.

In acest articol, incerc sa evidentiez pe larg diferitele cauze care pot duce la aparitia balansului si cateva  posibile solutii de rezolvare.
Din punctul meu de vedere, poate si datorita experientei avute cu o rulota in spate ironic, pot scrie cateva aspecte intalnite de-a lungul miilor de kilometri parcursi, care duc la acest balans nedorit de catre nimeni:
– viteza prea mare;
– amplasare incorecta a bagajelor;
– presiunea in anvelope;
– turbulente aer in trafic.

Si acum sa le i-au pe rand.
Viteza prea mare, am trecut ca si prima cauza, deoarece majoritatea celor pe care i-am cunoscut si fiind alaturi de ei in masina (citeste articolul Rulota comanda), au tendinta de a alerga, neglijand faptul ca o rulota la o viteza de peste 90 km/ora, datorita frecarii cu aerul, isi poate schimba mersul, iar o manevra brusca poate determina imediat un balans pe care nu cred ca-l mai poate redresa vreodata.
Urmarile nu cred ca trebuie discutate.

Amplasare incorecta a bagajelor, este iar un factor extrem, extrem de important.
Nu mai reiau cele intamplate in vara acestui an 2016 cu deplasarea unei rulote, ci te invit sa citesti articolul din forum, intitulat Neglijenta poate avea urmari grave si cu siguranta iti vei crea o concluzie.

Presiunea in anvelope, necorespunzatoare, poate avea  un efect negativ asupra comportamentului in tractarea rulotei si chiar al masinii.
Presiunea mica la anvelope poate duce chiar la situatii periculoase, deoarece pe langa reducerea aderentei la drum, poate realiza o distanta mai mare de franare iar cele umflate prea mult, se pot supraincalzi si chiar provoca o explozie. Astfel, rulota isi va schimba directia de mers, iar ce poate urma….. nu comentez!

Turbulente aer in trafic l-am lasat ultimul, dar dupa parerea mea trebuie luat in calcul mai ales cand deplasarea se face pe autostrazi.
In permanenta exista tendinta de absortie de catre un vehicul mare, care incearca si reuseste o depasire,  acest lucru simtindu-se imediat.
Solutia de a nu fi atras de catre un camion, sau de un autocar, atunci cand acestia efectueaza depasirea, este de a te afla cat mai mult posibil pe banda din dreapta.
Din experienta scriu ca senzatia aceasta de “atractie” o intalnesc mai mereu, iar volanul simte stransoarea mainilor mele.

Toate aceste aspecte si bineinteles majoritatea articolelor pe care le-am postat si pe care le voi mai posta in acest blog, nu doresc decat sa faca de asa natura sa inteleaga fiecare ca o mai buna cunoastere a lor, va duce catre mai putine evenimente neplacute ce pot apare in momentul unei deplasari cu rulota.

Nu doresc ca tot ce aflu si descopar de-a lungul timpului despre tot ce inseamna “rulota“, sa pastrez doar pentru mine si sa nu impartasesc si altora! Gresesc cumva?

Drumuri bune tuturor si fara evenimente neplacute!

balans-rulota
Urmareste si videoclipul si realizeaza care sunt efectele si urmarile unei rulote care intra intr-un balans.

[:fr]O rulota care intra intr-un balans in timpul tractarii de catre un vehicul, nu reprezinta un lucru pe care sa nu-l iei in seama si pe care sa-l neglijezi.

In acest articol, incerc sa evidentiez pe larg diferitele cauze care pot duce la aparitia balansului si cateva  posibile solutii de rezolvare.
Din punctul meu de vedere, poate si datorita experientei avute cu o rulota in spate ironic, pot scrie cateva aspecte intalnite de-a lungul miilor de kilometri parcursi, care duc la acest balans nedorit de catre nimeni:
– viteza prea mare;
– amplasare incorecta a bagajelor;
– presiunea in anvelope;
– turbulente aer in trafic.

Si acum sa le i-au pe rand.
Viteza prea mare, am trecut ca si prima cauza, deoarece majoritatea celor pe care i-am cunoscut si fiind alaturi de ei in masina (citeste articolul Rulota comanda), au tendinta de a alerga, neglijand faptul ca o rulota la o viteza de peste 90 km/ora, datorita frecarii cu aerul, isi poate schimba mersul, iar o manevra brusca poate determina imediat un balans pe care nu cred ca-l mai poate redresa vreodata.
Urmarile nu cred ca trebuie discutate.

Amplasare incorecta a bagajelor, este iar un factor extrem, extrem de important.
Nu mai reiau cele intamplate in vara acestui an 2016 cu deplasarea unei rulote, ci te invit sa citesti articolul din forum, intitulat Neglijenta poate avea urmari grave si cu siguranta iti vei crea o concluzie.

Presiunea in anvelope, necorespunzatoare, poate avea  un efect negativ asupra comportamentului in tractarea rulotei si chiar al masinii.
Presiunea mica la anvelope poate duce chiar la situatii periculoase, deoarece pe langa reducerea aderentei la drum, poate realiza o distanta mai mare de franare iar cele umflate prea mult, se pot supraincalzi si chiar provoca o explozie. Astfel, rulota isi va schimba directia de mers, iar ce poate urma….. nu comentez!

Turbulente aer in trafic l-am lasat ultimul, dar dupa parerea mea trebuie luat in calcul mai ales cand deplasarea se face pe autostrazi.
In permanenta exista tendinta de absortie de catre un vehicul mare, care incearca si reuseste o depasire,  acest lucru simtindu-se imediat.
Solutia de a nu fi atras de catre un camion, sau de un autocar, atunci cand acestia efectueaza depasirea, este de a te afla cat mai mult posibil pe banda din dreapta.
Din experienta scriu ca senzatia aceasta de “atractie” o intalnesc mai mereu, iar volanul simte stransoarea mainilor mele.

Toate aceste aspecte si bineinteles majoritatea articolelor pe care le-am postat si pe care le voi mai posta in acest blog, nu doresc decat sa faca de asa natura sa inteleaga fiecare ca o mai buna cunoastere a lor, va duce catre mai putine evenimente neplacute ce pot apare in momentul unei deplasari cu rulota.

Nu doresc ca tot ce aflu si descopar de-a lungul timpului despre tot ce inseamna “rulota“, sa pastrez doar pentru mine si sa nu impartasesc si altora! Gresesc cumva?

Drumuri bune tuturor si fara evenimente neplacute!

balans-rulota
Urmareste si videoclipul si realizeaza care sunt efectele si urmarile unei rulote care intra intr-un balans.

[:hu]O rulota care intra intr-un balans in timpul tractarii de catre un vehicul, nu reprezinta un lucru pe care sa nu-l iei in seama si pe care sa-l neglijezi.

In acest articol, incerc sa evidentiez pe larg diferitele cauze care pot duce la aparitia balansului si cateva  posibile solutii de rezolvare.
Din punctul meu de vedere, poate si datorita experientei avute cu o rulota in spate ironic, pot scrie cateva aspecte intalnite de-a lungul miilor de kilometri parcursi, care duc la acest balans nedorit de catre nimeni:
– viteza prea mare;
– amplasare incorecta a bagajelor;
– presiunea in anvelope;
– turbulente aer in trafic.

Si acum sa le i-au pe rand.
Viteza prea mare, am trecut ca si prima cauza, deoarece majoritatea celor pe care i-am cunoscut si fiind alaturi de ei in masina (citeste articolul Rulota comanda), au tendinta de a alerga, neglijand faptul ca o rulota la o viteza de peste 90 km/ora, datorita frecarii cu aerul, isi poate schimba mersul, iar o manevra brusca poate determina imediat un balans pe care nu cred ca-l mai poate redresa vreodata.
Urmarile nu cred ca trebuie discutate.

Amplasare incorecta a bagajelor, este iar un factor extrem, extrem de important.
Nu mai reiau cele intamplate in vara acestui an 2016 cu deplasarea unei rulote, ci te invit sa citesti articolul din forum, intitulat Neglijenta poate avea urmari grave si cu siguranta iti vei crea o concluzie.

Presiunea in anvelope, necorespunzatoare, poate avea  un efect negativ asupra comportamentului in tractarea rulotei si chiar al masinii.
Presiunea mica la anvelope poate duce chiar la situatii periculoase, deoarece pe langa reducerea aderentei la drum, poate realiza o distanta mai mare de franare iar cele umflate prea mult, se pot supraincalzi si chiar provoca o explozie. Astfel, rulota isi va schimba directia de mers, iar ce poate urma….. nu comentez!

Turbulente aer in trafic l-am lasat ultimul, dar dupa parerea mea trebuie luat in calcul mai ales cand deplasarea se face pe autostrazi.
In permanenta exista tendinta de absortie de catre un vehicul mare, care incearca si reuseste o depasire,  acest lucru simtindu-se imediat.
Solutia de a nu fi atras de catre un camion, sau de un autocar, atunci cand acestia efectueaza depasirea, este de a te afla cat mai mult posibil pe banda din dreapta.
Din experienta scriu ca senzatia aceasta de “atractie” o intalnesc mai mereu, iar volanul simte stransoarea mainilor mele.

Toate aceste aspecte si bineinteles majoritatea articolelor pe care le-am postat si pe care le voi mai posta in acest blog, nu doresc decat sa faca de asa natura sa inteleaga fiecare ca o mai buna cunoastere a lor, va duce catre mai putine evenimente neplacute ce pot apare in momentul unei deplasari cu rulota.

Nu doresc ca tot ce aflu si descopar de-a lungul timpului despre tot ce inseamna “rulota“, sa pastrez doar pentru mine si sa nu impartasesc si altora! Gresesc cumva?

Drumuri bune tuturor si fara evenimente neplacute!

balans-rulota
Urmareste si videoclipul si realizeaza care sunt efectele si urmarile unei rulote care intra intr-un balans.

[:nl]O rulota care intra intr-un balans in timpul tractarii de catre un vehicul, nu reprezinta un lucru pe care sa nu-l iei in seama si pe care sa-l neglijezi.

In acest articol, incerc sa evidentiez pe larg diferitele cauze care pot duce la aparitia balansului si cateva  posibile solutii de rezolvare.
Din punctul meu de vedere, poate si datorita experientei avute cu o rulota in spate ironic, pot scrie cateva aspecte intalnite de-a lungul miilor de kilometri parcursi, care duc la acest balans nedorit de catre nimeni:
– viteza prea mare;
– amplasare incorecta a bagajelor;
– presiunea in anvelope;
– turbulente aer in trafic.

Si acum sa le i-au pe rand.
Viteza prea mare, am trecut ca si prima cauza, deoarece majoritatea celor pe care i-am cunoscut si fiind alaturi de ei in masina (citeste articolul Rulota comanda), au tendinta de a alerga, neglijand faptul ca o rulota la o viteza de peste 90 km/ora, datorita frecarii cu aerul, isi poate schimba mersul, iar o manevra brusca poate determina imediat un balans pe care nu cred ca-l mai poate redresa vreodata.
Urmarile nu cred ca trebuie discutate.

Amplasare incorecta a bagajelor, este iar un factor extrem, extrem de important.
Nu mai reiau cele intamplate in vara acestui an 2016 cu deplasarea unei rulote, ci te invit sa citesti articolul din forum, intitulat Neglijenta poate avea urmari grave si cu siguranta iti vei crea o concluzie.

Presiunea in anvelope, necorespunzatoare, poate avea  un efect negativ asupra comportamentului in tractarea rulotei si chiar al masinii.
Presiunea mica la anvelope poate duce chiar la situatii periculoase, deoarece pe langa reducerea aderentei la drum, poate realiza o distanta mai mare de franare iar cele umflate prea mult, se pot supraincalzi si chiar provoca o explozie. Astfel, rulota isi va schimba directia de mers, iar ce poate urma….. nu comentez!

Turbulente aer in trafic l-am lasat ultimul, dar dupa parerea mea trebuie luat in calcul mai ales cand deplasarea se face pe autostrazi.
In permanenta exista tendinta de absortie de catre un vehicul mare, care incearca si reuseste o depasire,  acest lucru simtindu-se imediat.
Solutia de a nu fi atras de catre un camion, sau de un autocar, atunci cand acestia efectueaza depasirea, este de a te afla cat mai mult posibil pe banda din dreapta.
Din experienta scriu ca senzatia aceasta de “atractie” o intalnesc mai mereu, iar volanul simte stransoarea mainilor mele.

Toate aceste aspecte si bineinteles majoritatea articolelor pe care le-am postat si pe care le voi mai posta in acest blog, nu doresc decat sa faca de asa natura sa inteleaga fiecare ca o mai buna cunoastere a lor, va duce catre mai putine evenimente neplacute ce pot apare in momentul unei deplasari cu rulota.

Nu doresc ca tot ce aflu si descopar de-a lungul timpului despre tot ce inseamna “rulota“, sa pastrez doar pentru mine si sa nu impartasesc si altora! Gresesc cumva?

Drumuri bune tuturor si fara evenimente neplacute!

balans-rulota
Urmareste si videoclipul si realizeaza care sunt efectele si urmarile unei rulote care intra intr-un balans.

[:]

Lasa un raspuns

Adresa de email nu va fi publicata.