Transfagarasan 2015

Iata ca a sosit si vremea sa fac prima deplasarea catre Transfagarasan, din acest an 2015.

Scriu prima deplasare, fiindca nu este exclus sa mai ajung anul acesta inca o data, asa cum procedez mai mereu in ultimii ani.
Cei care au ajuns pe acest traseu, poate imi dau dreptate, cand scriu ca doresc sa revin in aceste zone, de care nu ai cum sa te saturi vreodata.
Deoarece obisnuiesc sa parcurg acest traseu in cursul saptamanii, pentru evitarea aglomerarii, in aceasta deplasare nu am observat multe rulote pe traseu, doar 3, ca si numar. In schimb, numarul celor care detin Campere (autorulote) fiind  ceva mai consistent si cu precadere din afara Romaniei.

Concluzia este, ca sunt multi straini care se bucura de fantasticile privelisti, sau de traseul care este unicat in tara noastra.
Nu stiu cum este pe Transalpina, ca inca nu am ajuns, dar este in program in aceasta vara. Multi amici si prieteni spun ca este incomparabil cu Transfagarasanul, dar, pana nu vad cu ochii mei, nu pot trage o concluzie.
Asa ca, am sa ajung si am sa scriu cateva impresii si voi adauga si cateva imagini de acolo.
Acum, ma rezum doar la Transfagarasan si adaug cateva instantanee din traseul parcurs, din zona Balea Cascada si Balea Lac si un videoclip urcat pe Youtube


2 Raspunsuri catre "Transfagarasan 2015"

  1. Avatar for Viorel C.
    Leonard Popescu   joi, 20 august 2015 la 01:41

    Buna seara,

    Felicitari pentru acest forum, si multumiri pentru traseele recomandatate cat si pentru sfaturile utile ce se pot gasi printre paginile site-ului.

    Ca si rulotist semincepator :), sa zic asa (3000 km. parcursi cu rulota) as dori sa va intreb, din experienta pe care o aveti, cam ce putere a motorului masinii recomandati, in functie de greutatea rulotei. Multi cumparatori pot cadea intr-o astfel de capcana, si anume cumpararea unei rulote mari, avand o motorizare nu tocmai potrivita. Eu pot sa spun ca sunt undeva la limita. Am o rulota Beyerland Sprinter 390, si un Opel Zafira 2.0 DTI, 100 CP. Deci o prima recomandare ar fi ca pentru 780 kg. – 120 CP.

    Iar tot ca si recomandare, intr-adevar, Translapina este un traseu mai dificil decat Transfagarasanul, si recomand sa nu il faceti cu rulota. Ma refer la portiunea Obarsia Lotrului – Ranca (sper sa nu gresesc), unde sunt curbe in ac de par, si foarte abrupte.

    Răspunde
  2. Avatar for Viorel C.
    Viorel Kelu   joi, 20 august 2015 la 06:18

    Buna ziua!

    In primul rand acest site este un simplu blog, forumul pentru rulotisti poate fi descoperit Aici

    Rulota Beyerland pe care o detineti, este destul de usoara si nu cred ca sunteti la limita, deoarece Opel-ul, la 100 CP, o trage fara probleme.
    Mai multe despre aceste aspecte se pot descoperii in Forum

    Multumesc pentru felicitari si pentru recomandarea facuta!
    Numai bine!

    Răspunde

Lasa un raspuns

Adresa de email nu va fi publicata.